Wednesday, May 23, 2012

cak pong..!!! cak pong..!!! bersediakah aku..???


tema gold coklat
pelamin plak camni

Lagi 2 mgu.. aku nk tukaq title.. tanggungjawab & amanah pon bertambah.. ketaq d hati ni tuhan sj yg tahu.. mcm2 lg benda x buat.. baju pengantin pon x pilih lg… wohaaa…!!!

 Aku ni br lpas 2 mgu outstation.. mana la nk dan pikiaq smua tu.. siang mlm keja.. huhu.. kalo ada yg perasan.. dlm mgu lpas ada kes letupan kat plant petronas area kerteh.. aku tgh kja la time tu.. tp nasib baik kat plant lain.. syukur alhamdulillah.. patut la time blk kja tu beratus misscall dr family/tunang/sahabat aku.. trima kasih la ya sbb prihatin.. terharu aku.. ada jgak yg igt.. hahaha.. dah jd kja plak aku nk kol sorng2 explain psl tu.. aku time kja mana bleh bwak msk hp lam plant..