Wednesday, May 12, 2010

minggu yg panas...

aku dapat tau yg colleague aku nk p bt med cekup.. trus berderau darah aku... aku tnye untuk bosfet ke..?? dia angguk jer.. panas btul aku... aku yg dah dekat 2 taun kejer x antar plak.. budak yg br masuk plak dia antar.. mau x panas aku...

FYI... Bosfet tu ujian untuk g kejer offshore.. kira impian aku la nk g pelantar minyak tu.. dan juga punca aku kejer kat tpt ni.. sambung balk hati yg panas...

aku nih truk sangat ke..?? x bleh bt kejer ker..?? hadoiii... rasa frust sgt sbb benda yg aku sangka dah dlm genggaman tp bleh terlepas gak... ikt ati aku nk jer aku g amikk bosfet pakai duit sendri.. (ape lg gores dan menang daa).. tp camne aku nk g.. ade lesen pon kalo xde sape nk amik kejer x guna gak.. aku bkn ade kabel pon..

pastu dok pk2.. baik aku amik lesen scuba dr amik bosfet.. ekeke... takat skarang aku tawakkal je la.. rezki semua dr ALLAH S.W.T.. walaupun sebaik mana pon kita dah usaha.. tp apa yg d tetapkan NYA adalah yg terbaik.. tp apapon aku nk kena cuba gak dlu la.. x leh main tgu jer rezki jatuh dr langit... ekekkeke...

x sabaq nk tgu bln depan.. nk redang.. ekekeke.. been really bz dis few month.. need a vacation.. ~-_-~...

2 comments:

  1. cuba lagi weh..mungkin kali ni buakn rezki hang lagi

    ReplyDelete
  2. tgh meng'usha' line la nii.. Projek sengap2.. ekekekekee

    ReplyDelete