Monday, January 10, 2011

bad start for a new year.. hehe..


Taun baru aku start ngan dugaan.. brg instrument kompeni aku ilang time dlm jagaan aku.. rega mau lam 4-5K.. hadeyy.. yg misterinya aku pon x tau camna leh hilang.. hehe..

Lantak la.. dah nasib kot.. ada la tu hikmah dia.. sbenarnya aku pon x tau apa yg aku rasa. Cam xdak perasaan pon ada gak.. xdak rasa marah, geram, x puas ati.. siap leh ckp kat bos aku bayar blk gantirugi.. xda rasa sedih pon duit aku abis camtu ja..

Hurmm.. lantak la.. azam aku tahun nih…

  1. buat keja terbaik.. biaq bos aku nyesal kalo aku brenti.. hahahahaha..rasakan..(gelak jahat)
  2. kumpui duit… buat apa..?? buat modal la.. aku nekad.. kalo aku x dak calon g taun depan.. duit tu aku pkai buat beli moto idaman aku.. DUCATI monster.. perghh.. leleh beb.. dia pnya bunyi tu.. mmg shahdu.. lg stim dr suara pelakon blue.. wakakakaaka…
  3. hurm.. yg ni focus utama azam aku.. nk dekatkan diri dengan-NYA.. bleh tahan bertiang2 gak la aku hanyut ni.. ckp ja takut neraka.. tp x wat gak benda yg d suruh.. nk kna sucikan ht nih..

DIA sentiasa igt aku tp aku yg x pnah igt kat DIA.. buktinya..?? DIA uji aku ngan amik sebelah penglihatan aku.. tu makna nya dia masih igt kat aku laa.. kalo x kompom2nya dia biaq ja aku.. seperti aku dengar ceramah ustaz apa nama x igt.. golongan alim ulama.. jika hidup sihat.. senang.. mereka menangis lpas sembahyang .. mereka berdoa minta diuji.. sebabnya mereka x di pandang oleh-NYA lagi.. sampai tahap tu cinta mereka kpd NYA.. aku pnya iman x tau la tahap mana.. mmg jauh sgt.. aku xda la sampai tahap nk jd tabligh.. just nk jadikan islam cara hidup ku… semoga di perkuatkan iman ku.. aminn..

Yg aku tgu sangat2.. bonus la.. apo laie.. hahaha.. tp dah msk hospital dekat 2 bln. Pastu mc plak sbulan.. tambah plak brg hilang.. kompon la aku pnya KPI teruk pnya.. silap2 x dapat.. hehe.. nasib2.. lg satu aku tgu duit insuran.. harap2 dapat la.. dapat la aku setel utang2 n start something new.. hati aku nk sangat2 blk perils.. tp x jumpa peluang lg.. xpa2.. sabaq dlu.. walaupon ht ni dah x sabaq sgt..

Keja kat opis plak.. xla byak sgt.. Cuma aku dah start jem nih.. hurmm.. stadi lg manual la nampk gayanya.. hehe…

No comments:

Post a Comment