Tuesday, March 27, 2012

jam & kad

ahad kemarin gaji masuk... aku pon apa lg.. trus ajak kecik, nizar & imam g shopping brg hantaran... mula2 aku g kedai jam.. usha pnya usha, last2 aku jumpa gak yg berkenan.. tag heuer formula 1 model kimi raikkonen.. sbenarnya mmg aku cr model ni pon.. tp yg dlm dia kaler orenz.. tp yg ada stock cuma putih & hitam jer.. tilik2 pnya tillik.. aku amik yg itam.. huhu..

wohaaaa...!!!!
Warranty card & manual
hehehe.. tido pon pkai jam

 Smalam plak lpas puas bertumbuk bertikam ngan nizar... dapat la aku buat rumusan design kad kawin aku.. hahaha.. sampai pkl 2 pg.. tgk contoh & sample.. mmg rambang gak la mata.. byk sgt design yg cun & kreatip.. tp apakan daya... x mampu.. so aku decide buat simple2 udah lee...

ni sample kad belah bakal bini aku

ni plak aku pnya
 Aku buat size kecik jer.. A4 potong 3... dapat la jimat sket sbb aku pakai special paper.. mahal sket..
ni plak contoh dah siap
         
peta page blakang
 
 mula2 aku igt nk bt skali jer.. dah tu diorang smua basuh aku.. org lupa la.. kad dah kena pijak laa.. ampeh btui.. trus aku decide.. buat asing2 jer.. aku bajet dlm 5-7 rat jer.. lg kurang lg bagus.. ekekeke..

3 comments:

  1. waaaa lawa jam hang pacat...tag heuer tuh....pinjam!kakakakaka

    ReplyDelete
  2. hehe.. makaceh2..
    alasan ja bt hantaran tu.. padahal mmg nk beli.. ekekeke

    ReplyDelete