Friday, May 4, 2012

kad kawen..


dalam lg sebulan, title aku akan btukaq... dr single & available tukaq p married & available.. ekekeke..lawak2 jgak.. tp ketaq dlm hati mana org tau.. huhu.. kawan2 plak dok makin kuat nyakat.. nk kena khatam quran la dlu depan tok kadi.. huhu.. aku bknnya xreti baca quran.. tp bila terbayang org keliling dok tgk aku... dengan flash2 kamera ngalahkan artis.. huhu.. mau x bderau darah ni.. hehe.. redah je la..

 kad aku ni lambat plak siap.. aku dah gitau awal kat nizar.. tp dah mintak tlg org.. kena la tgu org free br leh tlg.. huhu... tunang aku dah nk merajuk.. ayah dia dok tnya ja manjang.. huhu.. insyaallah isnin ni siap... 


ni seblah aku

 lpas tu nk ngedarkan plak kad ni satu hal.. masalahnya jarak majlis kami jauh jgak... dlm 2 bln.. jd aku xtau nk jemput camna.. kalo aku jemput seblah prempuan sparuh.. lpas tu br sblah aku.. kompom la depa nampak kendri aku kat seblah prempuan.. kompom2 la kena marah sbb x jemput.. huhu.. masalah2.. 

 isnin ni aku ourstation lg ka trg.. 2 mgu gak la.. keta x repair lagi.. sentral lockaku problem.. alarm bleh ja.. tp pintu x tutup.. kalo depan2 kedai mkn xpa la.. org bukak pintu.. alarm on.. tp kalo dah msk site.. kompom la x dgr.. huhu.. duit2...

1 comment:

  1. Pacat, duit dh banyak silalah lah beli kereta baru..kekekekeke

    ReplyDelete