Wednesday, May 30, 2012

yazid burger.. besarrr punyeerrrr...

jumaat minggu lepas zul ada cakap pasal burger yazid.. tgk dia pnya webpage.. bapak besau.. harga kira kilo..sekilo rm40.. hehe.. malam tu jugak aku pi cari.. kat medan makan belakang unisel.. dah sampai nak order... brader tu ckp kena tunggu turn.. dalam 2 jam.. wohaaa.. malam minggu.. memang ramai la.. sob3.. kecewa aku... semalam dok kat opis tengah tak dak keja aku kol order online.. beli 1/2 kilo ja.. rm20..

 lepas transfer akaun, aku print resit.. balik keja aku terus singgah pi amik.. balik rumah ingat nak blanja budak rumah.. tapi sapa pon xdak.. so aku balun la song2.. tp separuh ja.. dah mengah.. hahaha... daging & roti lembut..  x lekat pon cela gigi.. daging & roti depa buat sendiri.. kira home made la.. memang sedap.. tapi kalo banyak sangat kompom la muak...





 kedai yazid burger a.k.a. YB tu ada jugak western.. sekarang ni depa buat daging lembu ja.. start bulan 6 macam2 ada.. ayam, kambing, rusa dll... bagi sapa2 yg suka makan burger.. YB ada buat pertandingan makan burger.. rm30 perentry.. makan la sampai lebam.. hehehe...


3 comments:

  1. pacat.. hang oerder online, pastu p ambik, pastu bawak la mai makan kat umah aku..hahahahaa.. kita buat party burger

    ReplyDelete
  2. hehe.. aku bleh ja..
    hang jgn muak plak nanti mkn burger.. hehehe..
    yg tu 1/2 kilo.. yg sekilo bouble size tu.. ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. perghhh kalau yang sekilo tu agaknya 10 org makan..kakakakaka

      Delete