Monday, July 15, 2013

5 hari lagi..!!!

   Tinggal 5 hari lagi aku last day kat syarikat aku kerja sekarang.. hari ni pon aku rasa lama gila... kerja tadak.. mau x sangap.. nak surf internet pon x tau nak tengok apa dah.,.. kena plak bulan puasa.. lagi la bosan.. nak makan x leh... huhu.. 

   5 tahun.. lama tu... macam2 la jadi dalam hidup aku dalam masa tu.. dari sihat sampai sakit.. dari kapel, putus... kapel.. putus.. pastu terus kawin.. senang.. buang masa ja kapel.. hehe.. dalam 5 tahun tu macam2 la pengalaman hidup aku lalu... nak mula tempat kerja baru ni ketaq jugak la .. harap2 semua ok.. 

   duduk x duduk dah hampir genap 30 tahun dah umur aku... pencapaian..?? ntah la.. harta xdak.. bini ja la kot.. haha.. tapi betui la kata orang tua.. perkahwinan ni mematangkan kita.. dari xdak hala tuju kepada planning untuk jangka masa panjang.. walaupon aku kerja kat sini tapi hati aku tetap kat kampung.. banyak dah rumah aku survey kat sini.. tapi satu pon x berkenan.. mungkin sebab hati ni berkeras nak balik kampung.. x pun aku ni yang memilih kot..?? 

ps: merapu teruk dah ni...

3 comments:

  1. betoii..balik kampung is the best..tapi kena cari kerja dulu belah sana..baru leh balik dok sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu pasai.. balik tanam padi la.. haha

      Delete
    2. jomm pi situuuuuuuuuuu

      http://amerislovely.blogspot.com/2013/07/iftar-flora-cafe-bersama-blogger.html

      Delete