Monday, July 8, 2013

sori james, lars, kirk & robert...

wuhuuu..!!!!
 
   minggu lepas dapat tau metallica nak mai malaysia aku punya la seronok.. balik rumah dok layan utube metallica, naik keta layan lagu metallica.. pagi jumaat tu punya la semangat siap ajak geng2 sekolah aku lagi p.. sapa yang x p aku bakaq kaw2... siap survey tempat ngan transportation nak pi sana.. 



time dapat tau xleh p konsert metallica

   seronok punya seronok.. tiba2 aku teringat.. bukan aku kena p kursus kat holland ka 20hb tu..??? kalot aku call kompeni aku nak kompom dengan depa.. sekali depa habaq aku pi 11hb sampai 24hb.. hancur luluh hatiku... huwaaaaaaaaaaaa... nak tengok konsert METALLICA....holland tu.. kalau takat terengganu bulih ikhtiaq lagi...



   aku habaq kat geng aku pasai tu terus la jadi bahan aku.. kujaqqqqqqq.. dah la x leh p.. depa dok bakaq lagi.. huuhu.. memang aku frust sangat2..seumur hidup aku x penah p konsert.. ni pon sebab metallica.. aku kecewa.. aku kecewa.. aku kecewa.. balik rumah habaq kat bini aku.. dia sengeh ja.. nk gelak takut derhaka.. huhu.. maka 3hari straight la dr petang jumaat tu sampai semalam aku layan konsert metallica kat utube sambil berangan konon2 aku  kat sana.. 


feeling beb..


   METALLICA... satu2nya band yang aku letak gambaq dalam pensil box aku time sekolah menengah.. siap gaduh dengan boyan lagi sebab dia conteng kaki kirk hamett.. satu2nya band yang aku tampal poster & lirik depa dalam bilik.. tebai telinga aku tahan mak aku membebel.. satu2 lagu band yang aku belajaq main gitar.. walaupon intro ja... satu2nya band yang aku suruh kawan aku dubbing kaset lagu depa sebab x mampu beli.. sampai paswed laptop aku pon letak metallica jugak.. (habaq paswed x pa.. lagipon dah nak berenti kerja.. laptop kena bagi balik..)

   harap2 tahun depan depa mai lagi.. sob3... see you next time guys..

catch u next time guys..

2 comments:

  1. oiiii..aku rela pi Holland lagi ...biaq pi lah terlepas konsert metallica bagai..hahaha..
    kirim handbeg satuuuu..bawak T sekali ka..

    ReplyDelete
  2. oh tidakkkk... konsert metallica lagi best.. haha..

    handbag..?? bleh.. hang nak berapa..??
    tapi aku beli keychain handbag ja la... haha

    aku p sorang ja la.. br best.. hehe..

    ReplyDelete