Monday, July 2, 2012

hasil aktiviti outdoor..

bgn pagi td.. xleh nk gerak sgt.. kejang dr kaki sampai ke lengan.. huhu.. penangan jungle trekking & water rafting.. best tu mmg best la.. tp dah lama x bersenam.. trus p trekking.. dlm sejam gak la.. jalan ja x brenti langsung.. steady ja p blk.. bgn pagi ahad tu dh start rasa sengal2.. wohaa..!!!

 air terjun Chiling nama tempat tu.. air terjun tu x la besar.. tp bleh la.. tempat terhad plak tu.. group aku dlm 24 org bleh la muat.. tu pon x smua msk.. time kami start msk tu org smua dah turun.. air terjun tu nk masuk kena lalu ikut kawasan Santuari ikan kelah.. Kawasan tu mmg untuk reservation ikan.. terutama ikan kelah.. xleh nk tangkap ikan.. ikan mmg jinak.. tgh mandi pon ikan tu berenang kat sebalah ja.. tp xdapat la nk tangkap.. nampak ja cam jinak..

gaya badak air mencari makanan

gigil beb...

apa motif aku berdiri sorang2 tu..??


 esok tu plak kami p water rafting.. mmg best sangat.. tambah plak kami dapat berita empangan tu ada buka sikit air smalam.. so arus mmg deras sgt2.. 1 bot tu dlm 8 org termasuk 2 org guide.. guide mmg professional.. x pyah risau.. dlm trip tu hampir smua penah jatuh.. kecuali aku ja.. hehehe.. x sbr nk tgu gambar yg depa amik time water rafting... camna la gamaknya muka aku tgh2 mengayuh tu..

agak2 camni kot..??

2 comments:

  1. gambaq yang bawah sekali tu macam ngeri jaa weii...gila mencabaq..hahahahahaa

    ReplyDelete
  2. haha.. x la.. tempat tu xdak extrem sampai mcm tu skali..

    tu gambaq aku amik lam internet..

    jom try.. sementara muda lg ni.. ekekeke..

    ReplyDelete